SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
POLİS MERKEZİ AMİRLİĞİ
|
|||
1
|
BİLGİ EDİNME BAŞVURULARI VE CEVAPLANDIRILMASI
|
1-Bilgi edinmek istediği konuya ilişkin dilekçe.
2-Müracaat internet ortamından yapılmışsa, kimlik, adres ve telefon bilgilerini sisteme girmek.
3-Konuyla ilgili araştırmanın yapılması, bilgi formunun hazırlanması ve bilgilendirmenin yapılması.
|
10 (ON) Gün
|
2
|
BİMER BAŞVURULARI
|
1-Bimer Müracaatlarında herhangi bir belge istenmemektedir. Cevap verilebilmesi için müracaat eden şahısların adres, telefon,e-mail v.b. bilgilerin tam ve hatasız verilmesi gerekmektedir.
|
10 (ON) Gün
|
3
|
155 POLİS İMDAT VE İHBAR HATTI
|
1-İhbarcının Adı Soyadı
2-İrtibat Adresi ve Telefon
|
2 (İKİ) Dakika
|
4
|
DİLEKÇE MÜRACAATI
|
1-Vatandaşın dilekçesinin alınması.(Kimlik, adres, imza ve irtibat bilgilerinin tam yazılması)
2-Dilekçesindeki konunun araştırması, işleminin yapılması, dilekçesine cevap verilmesi.
(Süre yapılacak iş ve işlemlere göreve değişebilmektedir. Daha erken de cevap verilebilir.)
|
15 (ONBEŞ) Gün
|
5
|
UMUMA AÇIK YER TAHKİKATLARI
|
1-Kaymakamlık Havaleli Dilekçe.
2-İş yeri adresi, Krokisi ve Kimlik Bilgileri
|
7 (YEDİ) Gün
|
BELGELENDİRME BÜRO AMİRLİĞİ
|
|||
6
|
YİVSİZ TÜFEK RUHSATNAMESİ VERİLMESİ
|
1-Satın veya devir alma talebine ilişkin Kaymakamlık Makamından havaleli dilekçe.
2-4 adet fotoğraf
3-Cumhuriyet Başsavcılığından alınacak Arşiv ve Adli sicil belgesi.
4-Yivsiz tüfek ruhsatnamesi alınmasında sakınca bulunmadığına dair sağlık raporu.
5-Vergi Dairesi Müd. Yatırılacak harç miktarı.
6-Nüfus Kayıt Örneği (İlçe Nüfus Müdürlüğünden alınacak).
7-İkametgah yeri belgesi (İlçe Nüfus Müdürlüğünden alınacak).
|
(Evrakların Eksiksiz İbraz Edilmesi Halinde)
7 ( YEDİ ) Gün
|
7
|
YİVSİZ TÜFEK SATIN ALMA BELGESİ
|
1- Kaymakamlık Makamına Dilekçe.
2-Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi fotokopisi.
3-Dört adet renkli vesikalık fotoğraf
4-Sabıka kaydı C.Başsavcılığından (Arşiv ve Sicil).
|
(Evrakların Eksiksiz İbraz Edilmesi Halinde)
7 ( YEDİ ) Gün
|
8
|
YİVSİZ TÜFEK RUHSATNAMESİ OLMASI HALİNDE DEVİR İŞLEMİ
|
1-Şahısların karşılıklı devir dilekçeleri ve tüfek adedince resim ile müracaatında, iki şahsın dosyaları ilçemizde ise devir işlemi hemen yapılır, devir yapan şahsın dosyası ilçe dışında ise karşı taraftan fatura veya defter kaydını istemek için yazı yazılır ve gelmesine müteakip devir işlemi yapılır.
|
20 (YİRMİ) Dakika
|
9
|
GİRİŞ-ÇIKIŞ KAYDI VE PASAPORT BİLGİLERİNİN VERİLMESİ
|
1-Dilekçe
2-Nüfus cüzdan fotokopisi
|
1 (GÜN) Gün
|
10
|
UMUMA MAHSUS DAMGALI PASAPORT MÜRACAATININ ALINMASI
|
1-Nüfus cüzdanı
2-2 adet biometrik fotoğraf
3-Pasaport harç makbuzu
4-Pasaport cüzdan bedeli makbuzu
5-Reşit olmayanlar için noter veya görevli memur huzurunda düzenlenen muvafakatname
6-7 yaşından gün alanlar dahil parmak izi belgesi
7-Varsa eski pasaportunun getirilmesi
8-Harçsız pasaport dan faydalanacaklar için ilgili kurumdan alınan üst belgenin ilgili vergi dairesi yetkilisine onaylatılarak getirilmesi.
|
45 (KIRK BEŞ) Dakika
|
TRAFİK DENETLEME BÜRO AMİRLİĞİ
|
|||
11
|
CEZA İNFAZ İŞLEMLERİ
|
1. Tebliğ Mazbatası
2.Askı Listeleri |
5 (Beş) Dakika
|
12
|
ARAÇ ÇÖZME İŞLEMLERİ
|
1. Araç sahibinin kimlik aslı ve fotokopisi veya vekâletname aslı ve fotokopisi
2. Mahiyetine göre borcu yok kâğıdı 3.Bağlama nedeninin ortadan kalktığını/eksikliğin giderildiğini kanıtlayan fatura veya sigorta gibi resmi evraklar veya tutanaklar |
15 (ONBEŞ) Dakika
|
İlk Müracaat Yeri :
|
Çağlayancerit İlçe Emniyet Amirliği
|
İkinci Müracaat Yeri :
|
Kaymakamlık
|
İsim :
|
Fatih ŞENGÜL
|
İsim :
|
Abdullah Huzeyfe ÇAKMAK
|
Ünvan :
|
İlçe Emniyet Amir V.
|
Ünvan :
|
Kaymakam
|
Tel :
|
(344) 351 20 50
|
Tel :
|
(344) 351 21 93
|
Faks :
|
(344) 351 20 50
|
Faks :
|
(344) 351 21 06
|
E-Posta Adresi :
|
cağlayancerit@egm.gov.tr
|
E-Posta Adresi :
|
|