T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
POLİKLİNİK HİZMETLERİ (HASTA KAYIT)
|
1- SGK (Emekli Sandığı, SSK, Bağkur, Vatansız Sığınmacılar, Yurtdışı (Almanya), 18 Yaşaltı, İsteğe Bağlı Sigortalı)
2- Yeşil Kartlı ve 2022 sayılı 65 yaş aylığı alanlar il veya ilçe devlet hastanesinden Ek2-F sevki ile
3- Yurtdışı sigortalılar (SGK'dan alınacak sağlık yardım belgesi (Almanya hariç))
4-Er ve Erbaşlar askeri hastaneden sevkli
5- Bankalar (Ziraat Bankası ve Halk Bankası promed kartı ile ,diğer bankalar sevk ile)
|
1-5 DAKİKA
SGK KAPSAMINDA BULUNAN KİŞİLER İÇİNSİSTEMDEN ONAY (TAKİP NO) ALINMASI GEREKMEKTEDİR.MEDULA SİSTEMİNDEN KAYNAKLANAN SORUNLARDA SÜRE DAHADA UZAYABİLİR.
|
2
|
POLİKLİNİK HİZMETLERİ (MUAYENE HİZMETİ)
|
Hastaneye gelmeden internet randevu sistemi veya telefon ile alabilirsiniz
|
1-5 DAKİKA
|
(HASTA YOĞUNLUĞUNA GÖRE KAYIT İŞLEMİ UZAYABİLİR)
|
|||
3
|
LABORATUVAR HİZMETLERİ
|
Doktor tarafından otomasyon girişi yapılarak poliklinik sekreterlerinden barkod alınması.
|
HEMATOLOJİ LAB TESLERİ 1-30 GÜN
METABOLİZMA LAB. TESTLERİ 1-30 GÜN
SEROLOJİ LAB. TESTLERİ 1-30 GÜN
BİYOKİMYA LAB. TESTLERİ 1-3 GÜN
(ACİL , BİYOKİMYA, CBC, İDRAR)
(Hasta yoğunluğuna göre ve istenen tetkike göre değişebilir.)
|
4
|
GÖRÜNTÜLEME HİZMETLERİ (RÖNTGEN)
|
Muayene olduğu poliklinik tarafından barkodlu istem formu doldurularak radyoloji birimine yönlendirilmesi.
|
10 dakika
|
5
|
HEMODİYALİZ HİZMETLERİ
|
T.C KİMLİK BELGESİ
SON DÖNEMDE ALINAN BÖBREK YETMEZLİK RAPORU
(HEYET RAPORU)
|
GÜNÜNDE
|
6
|
KLİNİK HİZMETLERİ (YATAN HASTA)
|
Doktor Yatış Kağıdı
Yatış Barkodu
Hastanın sevk belgesi (ihtiyaç halinde)
|
1-5 dakika
|
7
|
ŞİKAYET VE HASTA HAKLARI
|
HALKLA İLİŞKİLER BÖLÜMÜNDE DOLDURULAN FORM, DİLEKÇE, MAİL, FAKS İLE İLETİLEN ŞİKAYETLER
|
1-15 GÜN
|
(HASTA KABUL)
|
|||
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ)
|
1
|
SGK(SSK,Bağ-Kur.Emekli Sandığı) Hastalarının poliklinik kayıt işlemi
|
Hasta kabul işlemleri yapılacak hastaların,kimlik(nüfus cüzdanı,ehliyet,pasaport,evlilik cüzdanı)isteyip kayıt işleminin yapılması.
|
1-5 dakika
|
2
|
Yurt Dışı SGK ve Malüliyet Raporlu Hastaların poliklinik kayıt işlemi
|
Hasta kabul işlemleri yapılacak hastaların,kimlik (sosyal yardım belgesi),(yurt dışı sigortalılarda),Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan maluliyet evrakıyla poliklinik kaydından sonra yatış işleminin yapılması
|
1-5 dakika
|
3
|
Ücretli Hastalatın poliklink kayıt işlemi
|
Hasta kabul işlemi yapıalcak ücretli hastaların,kimlik isteyip,vezneye yanlendirilerek,vezne işlemleri sonrasında kayıt işleminin yapılması
|
5-15 dakika
|
4
|
Yeşil Kartlı Hastaların poliklinik kayıt işlemi
|
Hasta Kabul İşlemi yapılacak yeşil kartlı hastaların;kimlik,geçerli sevk(devlet hastanesinden yapılmış ve başvuru tarihi geçmemiş)evraklarıyla poliklinik kaydından sonra yatış işleminin yapılması .Yeşil kartlı hastalar randevulu ise İlçe,İl Devlet Hastanesinden sevkinin olması.
|
1-5 dakika
|
5
|
Poliklinik
|
1.Poliklinik sekreterliğine başvurulur.
|
15 dk
|
6
|
Hemodiyaliz
|
1.Diyaliz onam formu
2.Form hasta ya da hasta yakınına imzalatılır.
3.Hasta yatağa alınır.
4.Katater ya da fistül girişimi bakım ve işlem yapılır.
5.Doktor tarafından yazılan diyaliz işlemine göre tedavi işlemi başlatılır ve sonlandırılır.
|
4 Saatlik programa alınan hastalar 4 saat 30 dk
5 saatlik programa alınan hastalar 5 saat 30 dk
|
(HASTA YATIŞ İŞLEMLERİ)
|
|||
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
SGK (SSK,Bağ-Kur,Emekli Sandığı) Hastalarının Yatış İşlemi
|
Yatış işlemleri yapılacak hastaların,ilgili bölümde boş yatak olup olmadığını kontrol ettikten sonra boş yer varsa hasta yatış kağıdı,kimlik(nüfus cüzdanı,ehliyet,pasaport,evlilik cüzdanı)isteyip yatış işleminin yapılması.
|
15-30 dakika
|
2
|
Yurt Dışı SGK ve Malüliyet Raporlu Hastaların Yatış İşlemi
|
Yatış işlemleri yapılacak hastaların,ilgili bölümde boş yatak olup, olmadığını kontrol ettikten sonra boş yer varsa hasta yatış kağıdı,kimlik ,sosyal yardım belgesi (yurt dışı sigortalılarda),Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan maluliyet evrakıyla poliklinik kaydından sonra yatış işleminin yapılması .
|
15-30 dakika
|
3
|
Ücretli Hastaların Yatış işlemi
|
Yatış işlemi yapılacak ücretli hastaların,ilgili bölümde boş yataj olup olmadığını kontrol ettikten sonra boş yer varsa hasta yatış kağıdı,kimlik,isteyip yatış işleminin yapılması.
|
15-30 dakika
|
4
|
Yeşil Kartlı Hastaların Yatış işlemi
|
Yatış işlemi yapılacak yeşil kartlı hastaların; ilgili bölümde boş yatak olup olmadığını kontrol ettikten sonra boş yer varsa; hasta yatış kağıdı,kimlik,evrakıyla poliklinik kaydından sonra yatış işleminin yapılması
|
15-30 dakika
|
5
|
Çıkış(Taburcu)
|
Kayıt esnasında tamamlanması mümkün olmayan hasta kayıt evraklarını(trafik kazası,adli rapor,iş kazası evrakları vb.)hasta yakınlarına tamamlamaları gerektiğini uyarma
|
15 dakika
|
Birimler arası nakil olacak olan hastaları nakil edip,diğer bölümlerden nakil olarak gelen hastaları ilgili bölüme yatışını yapmak
|
30 dakika
|
||
(DANIŞMA)
|
|||
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER Resmi İşlemler
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Hasta Yardım (Danışma Masası)
|
Hasta ve Hasta yakınlarına talep ettiği hizmet hakkında yardımcı olmak yol göstermek
|
5 Dakika
|
2
|
Hastaların şikayet ve önerileri
|
Hasta ve hasta yakınlarının şikayet ve memnuniyet dilekçelerini takip etmek
|
1-15 gün
|
3
|
Hastane Web Sayfası
|
Hizmet Sunucular ile Hizmet alıcılar arasında Tıbbi ve Tanısal amaçlı interaktif iletişim sağlamak
|
Devamlı
|
4
|
Faks hizmetleri
|
Hasta ve hasta yakınlarına faks hizmetlerinde yardımcı olmak
|
2 dakika
|
(PERSONEL)
|
|||
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
ÇALIŞMA BELGESİ
|
1-Dilekçe
|
1 Gün
|
2
|
İŞTEN AYRILMA (İSTİFA)
|
1-Dilekçe
|
1 Gün
|
3
|
İZİN İŞLERİ
|
1-İzin Formu
|
1 Gün
|
4
|
ÜCRETSİZ İZİNLER
|
1-Dilekçe
2-Doğum raporu ve Hastalık Raporu
|
1 Gün
|
(KALİTE İNDİKATÖRLERİ)
|
|||
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenen Belgeler
|
Hizmetin Değerlendirme Süresi
|
1.
|
Kesici delici alet yaralanmalarının izlenmesi
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
2
|
Düşen hasta oranlarının izlenmesi
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
3
|
Acil Servise 24 st içinde tekrar başvuran hasta sayısı ve oranının değerlendirilmesi
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
4
|
Müşahede odasında yatan hastaların kalış sürelerinin değerlendirilmesi
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
5
|
El hijyeni uyumunun değerlendirilmesi ve uyuma yönelik düzenlemeler yapılması
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
6
|
Bir başka sağlık merkezine sevk edilen hasta sayısı, oranı ve teşhis dağılımının değerlendirilmesi
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
7
|
Hemşirelerin bölüm değiştirme oranlarının izlenmesi
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
8
|
Hasta memnuniyet anketlerinin uygulanması
|
Yatan hastalara uygulanan anketler,
Ayaktan hastalara uygulanan anketler,
Acil hastalara uygulanan anketler,
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
9
|
Çalışanlara memnuniyet anketlerinin uygulanması
|
Çalışanlara uygulanan memnuniyet anketleri,
|
Yılda 2 kez uygulama ve analiz
|
10
|
Mavi Kod uygulaması
|
Yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
11
|
Beyaz Kod uygulaması
|
Yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
12
|
Pembe Kod gerçekleşme durumu
|
Yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
13
|
Randevulu hasta bekleme süresinin değerlendirilmesi
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
14
|
Arşivden dosya çıkma süresinin değerlendirilmesi
|
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ve yazılı kayıtlardan elde edilen veriler
|
Aylık Veri/3 aylık analiz
|
İlk Müracaat Yeri :
|
İdari Mali Hizmetler Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri :
|
Başhekimlik
|
İsim :
|
Türkan BARAK
|
İsim :
|
|
Ünvan :
|
İdari Mali Hizmetler Müdürü
|
Ünvan :
|
Başhekim
|
Tel :
|
(344) 351 25 10
|
Tel :
|
(344) 351 25 10
|
Faks :
|
(344) 351 25 49
|
Faks :
|
(344) 351 25 10
|
E-Posta Adresi :
|
aygorgul@hotmail.com
|
E-Posta Adresi :
|
|